Κικίλιας: Δηλωμένα στο πόθεν έσχες μου τα χρήματα.

olympia.gr

Πριν από λίγο λάβαμε το δελτίο τύπου του Β. Κικίλια σχετικά με το έμβασμα που φέρεται να έκανε στο εξωτερικό:

Με έκπληξη διαβάζω δημοσιεύματα για έμβασμα μου στο εξωτερικό που δήθεν δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες μου. Τα χρήματα μου προέρχονται από τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες πολύ πριν την ενασχόληση μου με την πολιτική (επαγγελματικό μπάσκετ, ιατρική) είναι φορολογημένα στο σύνολο τους, βρίσκονται σε ελληνικές τράπεζες και είναι δηλωμένα στο

View original post 46 more words

Posted on February 10, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

